TIEDOTE 14.8.2021 Lappeenrannan Uimarit ry aloittaa yhteistyön Team Athlete Figures (TAF) kanssa

HYVIÄ UUTISIA YHTEISTYÖRINTAMALTA

Iloksemme voimme ilmoittaa, että Lappeenrannan Uimarit ja Team Athlete Figures (TAF) ovat sopineet yhteistyöstä. Yhteistyön myötä TAF:in Pauliina Käiväräinen tarjoaa fysiikka-, ravinto- ja uintivalmennusosaamistaan seurallemme.

Fysiikkavalmennuksessa rautaisen kokemuksen ja ammattitaidon omaava Pauliina ryhtyy työstämään uintivalmennustiimimme kanssa uimaripolun rinnalle fyysisen valmennuksen polkua jo nuoremmista ikäluokista alkaen. Tavoitteena on tuoda systemaattinen liikkuvuus- ja voimaharjoittelu uintitreenien rinnalle, huomioiden kunkin ikäluokan vaatimustasot ja fyysiset ominaisuudet. Toiminta käynnistyy syyskaudella ensisijaisesti Rollo1-, IKM2/Akatemia2-, IKM1- ja Akatemia1-ryhmissä.

Pauliina ottaa haltuunsa myös seuran Masters-kilparyhmän sekä aikuisten kunto- ja harrasteuintiryhmän.
Ilmoittautuminen ryhmiin on nyt auki: https://www.lru.fi/valmennus/valmennusryhmat/masters/

Yhteistyön myötä TAF-palveluja tuodaan seuramme tarpeisiin ja valmennusryhmäläiset saavat jatkossa myös muita kohdennettuja palveluja neuvoteltuun seurahintaan. Näistä eduista tiedotetaan erikseen.

Toivotetaan Pauliina ja TAF lämpimästi tervetulleeksi tukemaan seuran menestyksekästä valmennustoimintaa ja kehittämään sitä edelleen!

Lappeenrannan Uimarit ry
Johtokunta ja valmennustiimi